Skip to main content

Regulamin Sklepu Internetowego Mikulski EB sp. z o.o. sp.k.

I. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.mikulski-rury.pl/sklep/, prowadzonego przez firmę Mikulski EB sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Krakowie, ul. Portowa 22, 30-709 Kraków, NIP 6793091525.

1.2. Kontakt ze sklepem jest możliwy poprzez:

  • adres e-mail Sprzedawcy sklep@mikulski-rury.pl
  • pod numerem telefonu Sprzedawcy +48 578-357-557 (taryfa zgodnie z cennikiem właściwego operatora)
  • adres korespondencyjny Sprzedawcy ul. Portowa 22, 30-709 Kraków

Klient może kontaktować się telefonicznie ze Sprzedawcą w dniach pon-pt ,w godz. 9-15. (Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany godzin lub wprowadzenia ograniczeń)

1.3. Regulamin jest integralną częścią Umowy Sprzedaży zawieranej między Klientem, a Sprzedawcą.

1.4. Korzystanie ze sklepu internetowego oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

1.5. Informacje zawarte w Sklepie internetowym nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego.

 

II. Definicje

2.1. Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje Zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego. Klientem sklepu internetowego może być zarówno konsument, jak i przedsiębiorca, który wykorzystuje nabyte produkty w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

2.2. Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje zakupu towarów lub usług w celach niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2.3. Sprzedawca – Mikulski EB sp. z o.o. sp.k. z siedzibą przy ul. Portowej 22, 30-709 Kraków, NIP 6793091525, właściciel sklepu internetowego.

2.4. Towar – dostępne produkty, będące przedmiotem sprzedaży, w Sklepie internetowym.

2.5. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy sprzedaży Towaru, określające w szczególności rodzaj i liczbę produktów. Akceptacja Zamówienie oznacza zawarcie w/w Umowy.

2.6. Regulamin – Niniejszy Regulamin Sklepu, który określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu oraz zasady zawierania Umów Sprzedaży za jego pośrednictwem.

2.7. Sklep/Sklep internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem www.mikulski-rury.pl/sklep/, prowadzony przez Mikulski EB sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Krakowie, platforma umożliwiająca składanie Zamówień przez Klienta

2.8. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu. Umowa ta zawierana jest za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, po akceptacji Zamówienia przez Sprzedawcę, zgodnie z Regulaminem.

2.9. Konto Klienta/Konto- zarejestrowane konto w Sklepie internetowym, przydzielone danej osobie o określonym identyfikatorze/loginie użytkownika, do którego Klient loguje się za pomocą hasła.

 

III. Zasady korzystania ze sklepu

3.1. Klient może korzystać ze sklepu internetowego po rejestracji i założeniu konta lub bez rejestracji, składając jednorazowe zamówienie.

3.2. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych podczas rejestracji i składania zamówień.

3.3. Klient zobowiązany jest do aktualizacji swoich danych w przypadku ich zmiany.

3.4. Aby korzystać ze Sklepu niezbędne jest:

  • urządzenie umożliwiające przeglądanie internetu ze stabilnym połączeniem internetowym i zaktualizowaną przeglądarką internetową Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari lub Opera
  • ważny/aktywny adres e-mail,
  • włączona obsługa plików cookies i danych stron

(Opcjonalnie, ale często ułatwiające zakup i śledzenie zamówień posiadanie konta użytkownika.)

3.5. Założenie Konta jest darmowe, aby założyć Konto w Sklepie:

  • należy się zarejestrować poprzez Formularz Rejestracyjny, dostępny na stronie Sklepu. Podać Imię, Nazwisko, Adres wraz z kodem pocztowym i miastem, nr telefonu
  • Klient posiadający Konto loguje się do niego za pomocą loginu i hasła (ustalonego przez Klienta podczas rejestracji)
  • Klient w każdym momencie może usunąć Konto. W takim przypadku Klient powinien wysłać żądanie usunięcia konta do Sprzedawcy drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztową.

 

IV. Składanie zamówień

4.1. Zamówienia można składać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze Sklepu.

4.2. Realizacja zamówień złożonych poza normalnymi godzinami roboczymi (od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt, godz. 8-15) rozpocznie się w najbliższym dniu roboczym.

4.3. W celu złożenia zamówienia Klient wybiera Towar, dodaje go do koszyka, następnie wypełnia Formularz zamówienia i potwierdza zamówienie.

4.4. Na etapie wypełniania Formularza zamówienia:

  • Klient wybiera jeden z podanych przez Sprzedawce sposobów dostawy
  • Klient wybiera jeden z podanych przez Sprzedawcę sposób zapłaty za Zamówienie (Ceny i ewentualnych innych sumarycznych kosztów zawartych w Zamówieniu, niezbędnych do realizacji Umowy sprzedaży, w tym np. kosztów dostawy).
  • Klient, który posiada Konto w Sklepie internetowym potwierdza, że dane zawarte w formularzu są aktualne, Klient, który nie posiada Konta musi sam, ręcznie wypełnić niezbędne dane oraz akceptuje Regulamin, dzięki czemu może zostać zawarta Umowa sprzedaży.
  • Klient, który chce otrzymać Fakturę VAT zobowiązany jest do zaznaczenia tego w formularzu oraz podanie danych firmy, w tym obowiązkowo numeru NIP.

4.5. Po potwierdzeniu przez Klienta Zamówienia (naciśnięciu „Zamawiam i płacę”), klient nie ma możliwości dokonywania zmian w formularzu.

4.6.Potwierdzenie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedającym umowy sprzedaży i jest on zobowiązany do dokonania płatności w określonym terminie i wybranym, na etapie składania Zamówienia, sposobem płatności. W tym celu, może On zostać przekierowany do strony zewnętrznej dostawcy usług płatniczych.

4.7. Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia Zamówienia drogą elektroniczną na podany adres e-mail. W tym momencie zostaje zawarta umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedającym, z zastrzeżeniem pkt 4.8

4.8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia w przypadku braku dostępności Towaru, braku płatności lub nieodebrania paczki z zamówionym Towarem przez Klienta.

 

V. Ceny i płatności

5.1. Wszystkie ceny Towarów podane są w PLN i zawierają podatek VAT. Cena nie zawiera kosztów dostawy.

5.2. Klient może wybrać następujące formy płatności:

  • przelew bankowy
  • płatność kartą kredytową/debetową
  • płatność za pobraniem
  • płatność za pośrednictwem platformy Przelewy24

5.3. W przypadku wyboru płatności przelewem bankowym, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

5.4. Koszty dostawy są doliczane do ceny Towaru i są widoczne podczas składania zamówienia.

 

VI. Dostawa

6.1. Dostawa realizowana jest na terenie Polski.

6.2. Termin skompletowania i przekazania do wysłania Zamówienia wynosi od 1 do 7 dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności.

6.3. Dostawa produktów odbywa się na adres wskazany przez Klienta w Formularzu zamówienia.

6.4. Dostawa Zamówienia jest realizowana przez firmę kurierską wskazaną podczas składania Zamówienia. Termin i koszt dostawy jest zależy od przewoźnika.

6.5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z działania firmy kurierskiej.

6.6. Klient winien sprawdzić stan przesyłki w momencie odbioru. Wszelkie nieprawidłowości i widoczne uszkodzenia należy zgłosić doręczycielowi w momencie odbioru oraz sporządzić z nim protokół szkody. Jest to niezbędne do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej u przewoźnika. Klient nie powinien przyjmować uszkodzonej przesyłki. Klient jest zobowiązany natychmiast powiadomić Sprzedawcę o zaistniałej sytuacji, przesyłając mu kopię protokołu szkody.

6.7. Sprzedawca umożliwia klientowi odbiór osobisty zamówionych Towarów, po odpowiednim zaznaczeniu takiej opcji w Formularzu zamówienia. Miejsce odbioru Zamówień: Hurtownia Firmy Mikulski EB sp. z o.o. sp.k., ul. Portowa 22, 30-709 Kraków , w godzinach pracy hurtowni.

 

VII. Prawo odstąpienia od umowy

7.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru bez podania przyczyny.

7.2. . W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien złożyć Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres firmy,). Klient może skorzystać z gotowego Formularza odstąpienia od umowy, dostępnego na stronie Sklepu.

7.3. Towar powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu, na koszt Klienta na adres:
Mikulski EB sp. z o.o. sp.k.
ul. Portowa 22, 30-709 Kraków

7.4. Sprzedawca wykona zwrot płatności w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwróconego Towaru.

7.5. Zwrot pieniędzy nastąpi w ten sam sposób, jak wybrany sposób płatności przez Klienta na etapie Zamówienia, jeżeli nie jest to możliwe Sprzedawca dokona zwrotu na konto wskazane przez Klienta. Możliwe jest ustalenie pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą innej formy zwrotu pieniędzy (bez dodatkowych kosztów ponoszonych zarówno przez Klienta jak i Sprzedawce, chybaże strony ustalą inaczej).

7.6. Sprzedawca niezwłocznie zwróci Klientowi dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy sposób dostawy dostępny w Sklepie Sprzedawcy).

7.7. Zwrot towaru wykonanego na specjalne zamówienie np. przyciętego do innego rozmiaru niż standardowy, nie jest możliwy.

 

VIII. Reklamacje

8.1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad Towaru.

8.2. Reklamację należy zgłosić drogą mailową lub pisemnie na adres firmy.

8.3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis zaistniałych nieprawidłowości (powodu reklamacji), w tym daty i okoliczności ich wystąpienia lub stwierdzenia, , dowód zakupu i dane klienta zgłaszającego reklamacje.

8.4. Sprzedający niezwłocznie przesyła reklamowany towar, odesłany przez Kupującego w celu naprawy (usunięcia wady), do odpowiedniego punktu serwisowego.

8.5. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania i poinformuje Klienta o dalszych krokach.

 

IX. Ochrona danych osobowych

9.1. Administratorem danych osobowych jest Mikulski EB sp. z o.o. sp.k.

9.2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówień, prowadzenia konta Klienta oraz działań marketingowych.

9.3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.

9.4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji zamówienia.

 

X. Postanowienia końcowe

10.1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 05.06.2024r.

10.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, Zmiany Regulaminu będą publikowane na stronie Sklepu interentowego.

10.3. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

10.4. Wszelkie spory wynikłe z umów zawartych na podstawie niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.

Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące Regulaminu, prosimy o kontakt.

 

Mikulski EB sp. z o.o. sp.k.
ul. Portowa 22, 30-709 Kraków
NIP 6793091525